1/1/09

ΑΥΤΟ ΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ Σ' ΤΟ ΠΩ (ΜΗΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ)

Tο αριστούργημα του Οδ. Ελύτη "Το τριζόνι", μελοποιημένο απο τον Μίκη Θεοδωράκη και απο το έργο "Μικρές Κυκλάδες". Η εκτέλεση εδω ειναι απο (μάλλον) το μουσικό σχολείο της Ρόδου. Άκρως συγκλονιστική


ΤΟ ΤΡΙΖΟΝΙ

Κοιμήθηκα κοιμήθηκα
στου γιασεμιού την ευωδιά
Στων φύλλων το μουρμουρητό
στων άστρων τον χρυσό γιαλό
Οι άνθρωποι μ' αρνήθηκαν
κανείς δε μου σιμώνει
Μόνο μου κάνει συντροφιά
της νύχτας το τριζόνι:
-Έννοια σου λέει έννοια σου
κι εγώ είμαι δω κοντά σου
Για συντροφιά στην έγνοια σου
και για παρηγοριά σου
Τρι και τρι τρι και τρι
τι πικρή που 'ναι η ζωή
Τι γλυκιά και τι πικρή
τρι και τρι και τρι και τρι
Κοιμήθηκα κοιμήθηκα
στων Αρχαγγέλων τη σκιά
Στην ερημιά του φεγγαριού
στο κυματάκι του γιαλού
Τι να 'φταιξα της μοίρας μου
κι έτσι με φαρμακώνει
Μονάχα μου αποκρίνεται
της νύχτας το τριζόνι:
-Είμαι μικρό πολύ μικρό
μα 'ναι ο Θεός μεγάλος
Αυτό ποτέ δε θα σ' το πω
μήτε κανένας άλλος
Τρι και τρι τρι και τρι
τι πικρή που 'ναι η ζωή
Τι γλυκιά και τι πικρή
τρι και τρι και τρι και τρι.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητε φίλε Σωτήρη
δέξου, παρακαλούμε, τις ευχες μας για τO νεο έτος.
Καλή επιτυχια στο επιστημονικο/διδακτικό εργο σου, αλλά φυσικά και στην προσωπική σου ζωή.
Θεωρούμε την κομψή, καλλιτεχνότροπη και εμπλεη ψυχικης ευγενειας προσπαθεια που γινεται σε τούτο το μπλογκ ιδιαιτερα επιδραστική και ευελπιστούμε στη συνέχιση της.

Καλή χρονιά LFDJ

Sotiris είπε...

Αγαπητοί φίλοι, τα λόγια σας είναι το καύσιμο (το απαραίτητο) για το όχημα που με ταξιδεύει σε αστρα μακρινά, ταπεινά μονοπάτια και βουβά ποτάμια όπου βρίσκω (ή δεν βρίσκω) τα κομμάτια που συνθέτουν τις εμπειρίες, τις χαρές και τις λύπες. Τις δικές μου ? Κάτι μου λέει πως όχι μόνο..
Να έχετε πάνω απ' όλα υγεία και όρεξη για δημιουργία...
Φιλικά, Σωτήρης

 

Free Blog Counter
Poker Blog