9/2/09

ΚΙ ΕΓΩ ΑΚΟΜΗ ΕΝΑΣ?


Μια απο τις παλιές μου "αδυναμίες" ο Kevin Coyne (1944-2004), από το Derby*, στο τελευταίο τραγούδι του άλμπουμ "Millionaires and Teddy Bears" (1979). Το "The world is full of fools" σε καθηλώνει με τους στίχους του και σε ισοπεδώνει με τη μουσική του. Παραγνωρισμένος πολυτάλαντος καλλιτέχνης, "μπήκε" στη ζωή μου με ένα περίεργο όσο και άμεσο τρόπο, στα τέλη του 1980..
Θυμάμαι, περνούσα συχνά λόγω γειτονιάς απο μιά στοά στα Γιάννενα (όχι αυτές οι κυριλέ που έγιναν στα '80 και μετά, οι πιο παλιές, κάτω στην Αβέρωφ - για όσους θυμούνται) στην αρχή της οποίας υπήρχε ενα μικρό δισκάδικο με έμφαση σε παραδοσιακούς κυρίως δίσκους (Κιτσάκης, Σιάτρας, Μπέλλος κλπ). Στο τζάμι του μαγαζιού υπήρχε η μικρή επιγραφή "Προσφορές" (με το "ς" λίγο πιο κάτω). Θα την έβλεπα για μερικούς μήνες μέχρι να αποφασίσω να μπω μέσα να ψάξω, μια και κάπου μου είχε φανεί πως είχα δει ένα εξώφυλλο των Who (!).
Ένα απόγευμα, νίκησα την αναποφασιστικότητά μου και, μπήκα στο μαγαζί, εισέπραξα ένα "καλησπέρα σας, τι θα θέλατε?" από ένα λεβέντη κύριο γύρω στα 60-65, κάτι που μου έκανε εντύπωση μια και ενα "τιψαχνς" θα ήταν -για την εποχή τότε- απόλυτα φυσιολογικό. Απάντησα πως θα ήθελα να δω τις προσφορές και ο άνθρωπος μου εξήγησε πως όλοι οι δίσκοι ήταν σε προσφορά. Τότε ενας δίσκος κόστιζε 280-350 δρχ, και αυτός τους είχε 100...
Όντως οι Who ήταν οι Who (το Who's Next), όπως και ακόμη 4-5 άλμπουμ που -οχι ακριβώς έψαχνα, αλλά μια και ήταν φτηνά- αγόρασα. Ανάμεσά τους το "Matching Head and Feet" του Κέβιν Κόιν. Το εξώφυλλο του άλμπουμ είναι σαν μια παιδική ζωγραφιά και στάθηκα να το κοιτάω για τόση ώρα όση χρειάστηκε ο κύριος στο δισκάδικο να μου πει "πάρτον κι αυτόν, είναι καλός, τραγουδάει με την ψυχούλα του αν και δεν καταλαβαίνω τι λέει, πάρτον, στον χαρίζω.."
Κάποτε τα δώρα που δεν περιμένεις και που σου έρχονται απο το πουθενά, είναι αυτά που κρατάς και πιο πολύ στην καρδιά σου. Ο δίσκος του Coyne έγινε αναπόσπαστο κομμάτι των απογευμάτων μου και έζησε κι αυτός τόσα όσα κι ο δίσκος των VDG. Βλέπεις, είχε την "ατυχία" να έχει το Sunday Morning Sunrise, που όλο χαρά ήθελα να ακούσουν οι φίλοι/ες μου. Η συνέχεια στην ανάρτηση των VDG...



The World Is Full Of Fools
The big bookcase it hides the window
It means I cannot see out
No ragged heads, no ragged minds are
Going to mess me, mess me about
Going to keep it right, don't mention the night
Down by the lakeside, I'm sitting with pamphlets strewn all over me
White squares of paper full of ideas
I throw them all in into the sea
They sail away, sail away
Because the world is full of fools
Ah, the world is full of fools
Yes, the world is full of fools
But it doesn't make them bad people
It's a sunny day, sun like a bauble rolling over the sky
Telephone conversation, someone tells me the weather is
Mighty fine, the sun's divine
Come on outside, enjoy yourself
But I can't, I don't know why
Maybe you can change that for me
I know I'm deep
I seem to be asleep
Hold me now, squeeze me now
You can do it somehow
It's not too late
Tell me, tell me, tell me
The world is full of fools
Yes, the world is full of fools
Oh, the world is full of fools
But it doesn't make me a bad person

--..Γιατί έβαλα αυτό το τραγούδι? Προσέχοντας στο βίντεο, στη δεύτερη εικόνα, φαίνεται ενας κάποιας ηλικίας κύριος που το χαμόγελό του μοιάζει με του κυρίου στο δισκάδικο της ιστορίας!!
Είπαμε, "ο κόσμος είναι γεμάτος ανόητους, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είμαι κακός άνθρωπος"...Σε ευχαριστώ καλέ άνθρωπε για την προσφορά σου. Σε ευχαριστώ Kevin -εκει ψηλά που είσαι- για τη συντροφιά που μου έκανες εκείνα (κυρίως) τα χρόνια..

Και δεν ξέρω πια τι είναι "αργά", "ξέρω πως κατά βάθος δεν είμαι κακός άνθρωπος..."---


Βρήκα το τραγούδι και σε μια πιο λιτή αλλά εξ ίσου συγκλονιστική ερμηνεία..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 

Free Blog Counter
Poker Blog